Gårdagens

lørdag 8. mai 2010

I går kunne jeg pynte meg litt ekstra når jeg skulle på jobb, liker alltid det! Det var møtedag hjemme hos sjefen og vi fikk unnagjort mye planlegging for høsten - det er alltid deilig å havne litt i forkant! Etter jobb dro jeg først til Tveita og møtte søstern. Jeg har vært på leting etter ett par strømpebukser som jeg så på bloggen til Ulrikke Lund fra Lindex. I byen hadde de flydd ut av butikken samme dag som de kom inn! Men på Tveitasenteret hadde de igjen=) Etterpå dro vi hjem til søs og den nydelige lille familien. Tantebarna klarer alltid å smelte hjerte mitt og det ble mye lek og kos før de måtte legge seg, som jeg alltid synes skjer for fort!

I kveld skal jeg på innflyttningsfest, mange som flytter om dagen!

Nå er det trening!


Antrekk: bluse fra bik bok, skinntights fra gina tricot og skinnjakke fra saints and mortals

0 kommentarer:

Følgere