Dagens

lørdag 27. mars 2010



Det er lørdag og jeg har tilbrakt en fantastisk dag med min kjære i vår vakre by Oslo. Dagen begynte med regn, men etterhvert lettet skydekket og solen tittet frem og smilte til oss. Vi dro på favoritt timen vår på Elixia på Ringnes park, nemmelig total step og styrke med Kristine. Vi ga jernet i dag og tok litt velfortjent sol etterpå. Så gikk ferden til Elkjop der jeg fikk en kjempe fin mac av min kjære, siden min nåværende pc har begynt å hoste og harke og skal pensjoneres. Deretter dro vi hjem og dusjet og spiste deilige pizza snurrer fra i går som vi lagde grove denne gangen, nam nam! Etter vi hadde blitt gode og mette dro vi til byen og jeg gjorde noen gode kjøp på Zara. Jeg er spesielt fornøyd med olaskjorten som jeg har lett etter lenge for å finne riktig passform. Denne var veldig kul til den miliærgrønne buksen som jeg også kjøpte på Zara og piltbrillene fra Mokki. Jeg kommer nok til å bruke den mye fremover og ser også for meg at den lir kul til skinntights! Under ser dere også bilde av månedens Cecilie Melli kjøp og vårens neglelakk fra Makeup store - elsket de delikate fargene! Jeg måtte dessuten slenge med ett bilde av ett anntrekk jeg var veldig fornøyd med her om dagen med rocka vest og skinntights!

Påsken skal jeg tilbringe på hytta i Valdres og gjøre koselige påsketing som man hør og bør.

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!





Olaskjorte og militærgrønn bukse fra Zara, pilotbriller fra Mokki og ankelstøvletter fra Gardenia


Dette var dagens antrekk; pirat genser og skjørt fra h&m, hadde skinnjakka utenpå - for første gang i år=)

Den nye herligheten fra Apple, min egen macbook=)

Ett antrekk jeg var veldig fornøyd med; vest, genser og tights fra Gina Tricot, kjede fra h&m

0 kommentarer:

Følgere