Snart vår!

søndag 14. mars 2010

Snøen begynner å smelte og jeg begynner å kjenne vår i lufta. Jeg gleder meg til å legge vekk de varme og tunge klærne og ta frem lyse farger og skinnjakka! Skinnjakka passer til det meste og er dritkul til både jeans og partykjolen. Jeg har bestillt klær fra H&M og endte opp med tre par sko, ny cross - over veske i svart skinn (passer perfekt på byen ettersom jeg kan bli litt susete med konvoluttveska har jeg hørt=), noen basic topper i vårens farger hvitt og korall og en fantastisk partykjole i min favorittfarge nude beige.

Jeg har trålet nettet etter hvilken stil jeg synes er fin denne sesongen. Jeg Har falt for nude stilen og det faller helt i tråd med min enkle og klassiske stil med innslag av glam og rock=)

Her er min stilinnspirasjon for denne våren:

En fantastisk norsk designer ved navn Pia Haugseth, ett ord: Fantastisk!!!



Måtte ha med denne fantastiske kjolen fra Acne!

.....og mine nyeste kjøp fra H&M!

0 kommentarer:

Følgere