Helg

søndag 18. april 2010

Denne helgen har jeg fått gjort så mye! Fredagskvelden var jeg å besøkte søstern og guttene og det var kjempe koselig å se de igjen. Det hadde skjedd masse siden sist og Haakon sjarmerte tanta si ved å reise seg opp helt uten støtte og tutet tante på nesa! Emil sjarmerte også som vanelig ved å stikke ut tunga og smile lurt.

På lørdag startet vi dagen med å dra på trening og der møtte vi May-Helen og Marie på favoritt timen vår. Total step og styrke med Kristina på Ringnes park er helt genialt! Så skulle turen gå til Bøverbru i 30 årslag til Wenche som jeg hadde den glede av å gå på høyskolen med. Jeg klippet av bena på de gamle Levis buksene mine og lagde meg en denimshorts og la på dør. På kvelden skiftet jeg til fest antrekket og vi koste oss med deilig mat og drikke! Det var en kjempekoselig kveld og jeg ble kjent med mange nye morsomme mennesker.

Dagen i dag har gått til vasking og rydding og jeg fikk bla ryddet opp i toppeskuffen. Jeg ble gledelig overrasket over at min kjære hadde skrubbet og vasket både bad og balkong - Takk kjære!

Alt i alt en vellykket og konstruktiv helg!

0 kommentarer:

Følgere