Shopping med Bodil!

onsdag 21. april 2010

I dag har jeg vært på shopping med Bodil og hjulpet henne med å finne anntrekk til 30 årslag hun skulle i. Vi trasket rundt i flere timer og trålet igjennom butikkene nedover Karl Johan. Etter mange prøvinger endte vi begge opp med antrekk fra H&M. Gode gamle H&M svikter aldri! Jeg elsker kolleksjonen som har kommet inn nå i fargene orange/pudder/beige. Det er ulike stoffer ute å går i semsket, silke, transparante og bomull. Jeg fallt fullstendig for en 60/70 talls innspirert kjole i puddertone med supersøte detaljer! Denne kommer jeg nok til å bruke i bryllup til sommern og kansje en sommerfest eller to, det er den perfekt til! Jeg kom også over en morsom topp i "Stella McCartney stil" i pudder og sort dyrisk print. Jeg digger de diskre volangene og at den passet perfekt til skjørtet fra Nelly jeg fikk i posten i går.

Først i billedserien under ser dere bilder fra dagens antrekk, jeg synes det var nedtur å måtte ta på meg vinterjakka igjen (brr..kaldt..), men synes det ble en kul look alikevel når jeg tok av hetta på den, den ble jo forvandlet til en militær parka - en av vårens store trender - me like! (antrekk: jakke fra vera moda, solbriller fra HE, jeans fra Acne, bluse fra H&M, ullcardigan fra Gina Tricot og øredobber fra H&M)

Bra dag har det vært!









0 kommentarer:

Følgere