Søndagstur i byen

søndag 11. april 2010

Det er søndag og dagen derpå. Min kjære klarte å dra meg opp fra sofaen og ta meg med på en liten gåtur. Underveis ble jeg motivert med en liten frozen yoghurt, årets første is! Den smakte perfekt og jeg ble veldig glad for å ha blitt overtalt til tur. En liten tur ble til en lang tur og plutselig hadde vi trasket rundt i 2 timer. Da begynte magen og si i fra at det var tid for middag, så tok jeg på meg spanderbuksene og bydde min stian på pizza på Olivia i Hegdehaugsveien. Middagen smakte helt fortreffelig og det var deilig å sitte ute å spise. En perfekt søndag med andre ord!



Antrekk: Shorts fra cubus, t-skjorte fra H&M, denimskjorte fra Zara, skinnjakke fra Saints&Mortals, solbriller fra Mokki og hvite Converse ("This is not a shoe its a mania" print).

Min kjære


pizza med parma og ruccola og pizza med gorgenzola og nord italiensk skinke, NAM!

0 kommentarer:

Følgere