Kom i posten!

torsdag 22. april 2010

I dag kom disse fantastiske ringene fra www.cocoo.se! Jeg synes de er dødsfete og kommer til å bruke de samtidig for å oppnå den røffe looken. Det var mange tøffe smykker der og jeg gleder meg over den raske leveringen (bestilte de på mandag!) Jeg kommer nok til å bestille mer derfra.

...en annen liten hendelse som skjedde da jeg jogget meg en tur i dag satte en liten støkk i meg. Jeg jogget forbi en gammel mann som lå på bakken og så helt forvirret ut. Jeg gikk bort og spurte om alt var bra og får oppdage at han har ett kutt i pannen. Jeg hjelper han opp på beina og spør hvor han bor. Det viser seg til at han bodde på kirkens bymisjon og var alkoholiker. Mitt hjerte brast og jeg synes ordentlig synd på denne krokete skapningen som støtte seg til armen min bortover gata og kunne fortelle at han hadde 4 barn som han aldri snakket med...Det gikk noen mennesker forbi oss som himlet med øynene og gav MEG medlidende blikk, de synes nok at denne mannen bare var en kvise på samfunnets rompe, dette provoserte meg noe helt enormt!! Jeg kjente jeg jogget hjem med ett smil om munnen for at jeg kjente at en god følelse boblet i magen - jeg hadde hjulpet noen og jeg har klart å ikke bli så kynisk at jeg går forbi mennesker i nød. Klapp på skuldra Wenche!

På lørdag drar jeg til Dubrovnik, wohoo!!



0 kommentarer:

Følgere