Kjolemani!

fredag 9. april 2010

Det har vært en fantastisk fin vår dag og solen har velsignet oss med sitt nærvær! Jeg hadde tidligvakt i dag og trasket nedover bogstadveien etter jobb for jeg hadde frisørtime hos tony&guy! På veien tok jeg en liten tur innom Acne og plukket opp en fantastisk kjole! Den er lekkersmekker med Acne beltet mitt i livet og jeg digger sammensetningen av dyreprint og det denim aktige uttrykket. Denim er jo superhot denne våren og jeg synes denne var en kul variant av denimkjolen. Denne skal jeg ha på meg på innflyttningsfest i morgen!


Sminke må også til og jeg har lett etter en lebestift som har den rette nude stilen med ett hint av rosa. Jeg endte opp med denne fra MAC.



Denne kjolen kom i posten i går og er fra www.Nelly.com. Jeg ser for meg at denne blir kul på hete sommerkvelder=) Legg merke til ryggen som gjør hele kjolen! Jeg må også si at denne pastellgrønne fargen har jeg ikke sett helt maken til før og jeg liker den mer og mer!

0 kommentarer:

Følgere